donderdag 23 juni 2011

The fellowship of down under

Is het de regen? Is het de wind? Neen, het zijn de zenuwen die gieren in ons lijf bij het aanschouwen van onze overvolle agenda voor de komende drie dagen.
Maar de vooruitzichten om vertroeteld te worden door een knappe steward in onze A380 geven ons vleugels (daarom kiezen we qantas toch voor?).

We hebben de eer en het genoegen om u voor te stellen 'The fellowship of down-under':
Bruno en Francoise, Xavier en Caroline, Aurelie en Harm, Guillaume en Liesbet.

Beleef hun dolle avonturen vanaf 29/06/11 op deze blog! 27/06 en 28/06 hangen we immers in de lucht.

Groetjes aan iedereen en tot dan!

8 opmerkingen:

Xavier VdW zei

ahwel, nu ga ik ne keer reageren zie, want niet veel mensen willen, durven, kunnen of mogen blijkbaar reageren....
Ja, ook bij ons kriebelt het enorm, zeker nu dat we slechts enkele slaapuren verwijderd zijn van het vertrek.
Ik heb reeds veel info over Salties, funnelspiders en Casuara's, waterslangen, huye's en toch ben ik er niet zo heel zeker van... enfin van die spetterende 'avonduren' ...
nog juist even wat werk afwerken, valiezekes maken, walie-talkies opladen en ander gerief, om onze weg niet kwijt te geraken!!!, hit the sack and... off we go!!!
see you tomorrow!!

Xavier VdW zei

dus: reactie hier op of op mijn mailadres: sevivan@hotmail.com
love you all!!

Caroline Voet zei

tis weer ikke...maar nu maak ik vlug een account voor Carolientje, die nog vlug alle rekeningen aan het controleren is!! dat is toch wel ee nsuperste vrouwke hoor!!! en dat zij met mij wil mee gaan!! of is het met Françoise??
anyway: haar bureautje ligt er super gelekt bij!! ongelooflijk wat zij verzet heeft!! dikke kus X

Francis Van den Weghe zei

Tof om kullie te volgen

Francis Van den Weghe zei

Ik ben nerveus want ik hoop dat je mijn dochter zult zien.
Groetjes
Francis

Derodejaegher zei

Xa4,
Deursussen volgen (jullie op de) Voet.
Ik zie dat je al het één en ander van woordspelingen hebt bijgeleerd.
(proficiat, je gaat er nog altijd op vooruit.)Let er wel op dat die lange avonduren niet overgaan in al te zware avonturen en
Walie-talkies zal niet uw enige gesprekspartner van deursussen zijn.
Nog veel plezier
de rode jaegher.

Bert zei

Nog een ursus hier. Wat is er gebeurd met derodeloper? Afin, zijde gunder bijkans terplekke of oe skeet dat?

derodeloper zei

Bert, madam Dejaegher wilde er ook bij, kwestie dat ge weet da we nog samen zijn.
Derodejager.